Підсолоджувач аспартам, який додають до дієтичної коли, деяких льодяників та жувальних гумок може бути джерелом канцерогену.
Про це пише Reuters з посиланням на джерела в Агентство з дослідження раку ВООЗ.
Використання підсолоджувача розгляне Спільний комітет експертів ВООЗ та Продовольчої та сільськогосподарської організації з харчових добавок (JECFA).
JECFA впевнена, що аспартам в газованих напоях може бути небезпечним лише якщо його вживати у великих кількостях. Наприклад, якщо щодня випивати від 12 до 36 банок содової. Але Міжнародне агентство з дослідження раку (IARC) вважає, що аспартам все ж може бути небезпечним, тому з 14 липня він може потрапити до списку "можливо канцерогенних для людини".
При цьому вчені не кажуть, чи є безпечна кількість аспартаму, яку вживати все ж можна.
Проте в США вважають, що інформація в ЗМІ щодо шкоди підсолоджувачів може знизити продажі деяких товарів, зокрема, низькокалорійних газованих напоїв.
Припускається, що якщо компанії-виробники газованих напоїв, будуть замінювати аспартам, то смак напою зміниться.
Нагадаємо, в Австралії дослідник раку Мет Дан з Університету Ньюкасла після трирічного дослідження модифікував сорт канабісу, який здатний вбивати ракові клітини.
Президент України Володимир Зеленський підтримує легалізацію медичного канабісу і використання таких ліків для усіх, хто цього потребуватиме.
Хто ми такі: Про нас та Контакти. Як ми пишемо новини та наші принципи: Редакційний кодекс. Ми старались, якщо вам сподобалось – задонатьте.
Якщо Ви помітили орфографічну помилку, напишіть нам.