Азія 2021-09-15T08:03:43+03:00
Українські Новини
Russia Today перебрехали звіт української організації про безвіз для України

Russia Today перебрехали звіт української організації про безвіз для України

Російський телеканал Russia Today, відомий як прокремлівський, на своєму сайті опублікував статтю про безвізовий режим України з Євросоюзом, у якій вдався до істотним маніпуляціям та допустив ряд фактичних помилок.

У статті був використаний аналітичний звіт української громадської організації "Європа без бар'єрів", яка звернула увагу на пропагандистську публікацію, повідомляє "Європейська правда".

Стаття під назвою "Безграмотний безвіз: фонди Сороса попереджають Київ про можливе скасування вільного режиму з ЄС" була опублікована 5 червня.

"Європа без бар'єрів" заявляє, що текст, за винятком окремих вирваних з контексту статистичних даних, не має нічого спільного з реальністю і є маніпулятивним і незбалансованим.

У дослідженні чітко вказані імена авторів та назва єдиної організації, відповідальної за його зміст ( "Європа без бар'єрів"). Згадані в тексті "фонди Сороса" (RT передбачає Міжнародний Фонд "Відродження" та Фонд розвитку аналітичних центрів) не є авторами тексту і, відповідно, не могли "попереджати", "закликати" і т. д.

В кінці статті чотири країни Шенгенської зони (Швейцарія, Ісландія, Норвегія, Ліхтенштейн) вказані як ті, які не будуть відкриті для відвідування без віз, що є грубою помилкою.

У статті вказуються чи не всі статистичні дані з дослідження, що стосуються відмов у в'їзді, неврегульованих мігрантів (нелегалів) і т. д., проте жодного разу не цитуються дані про загальну кількість громадян України, які подорожували в ЄС / отримали візи/дозвіл на проживання, які дозволяють читачеві скласти уявлення про малий обсяг відсотка відмов у в'їзді/кількість "нелегалів".

Не згадується також той факт, що абсолютна більшість українських "нелегалів" були виявлені на кордоні під час добровільного повернення додому.

"Ця стаття - агонія російської пропаганди, в питанні безвізового режиму між Україною та ЄС вона вже вичерпала навіть свої звичні методи брехні та перекручувань і тепер відчайдушно намагається знайти хоч якийсь привід для знецінення важливого зовнішньополітичного досягнення України", - сказала виконавчий директор "Європи без бар'єрів" Ірина Сушко.

Нагадаємо, раніше Макрон перед Путіним назвав російські телеканали RT і Sputnik брехливими і пропагандистськими.

Самі російські пропагандисти дуже образилися на слова Макрона.


Новини

ok