Політика 2019-07-15T05:53:21+03:00
Українські Новини
Нацрада з телебачення продовжує наполягати на своєму щодо "Дождя"

Нацрада з телебачення продовжує наполягати на своєму щодо "Дождя"

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вважає вилучення російського телеканалу "Дождь" з переліку програм, які відповідно до чинного українського законодавства та Європейської конвенції про транскордонне телебачення дозволені для ретрансляції в кабельних мережах України, проведеним на законних підставах.

Про це йдеться в повідомленні Нацради, передають Українські Новини.

У відповідь на заяву міжнародної неурядової організації Freedom House про те, що заборона Нацрадою з телебачення трансляції російського телеканалу "Дождь" обмежує доступ українців до незалежного висвітлення подій в Росії, український регулятор зазначив, що видалив телеканал "Дощ" з зазначеного переліку програм виключно на законодавчій основі.

"Третій рік проти України ведеться гібридна війна, однією зі складових якої є інформаційна інтервенція. Поширення прокремлівської пропаганди настільки системне і потужне, що її погрози в останні роки відчули і європейські країни ... У цих умовах Україна прийняла низку законодавчих актів, спрямованих саме на захист інформаційного простору і національної безпеки держави в цілому", - йдеться в повідомленні Нацради.

Регулятор наполягає на тому, що в ефірі телеканалу було зафіксовано поширення комерційної реклами, що є порушенням вимог ч. 9 стю 13 закону України "Про рекламу" (трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, в разі, якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав - членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється).

Також, за даними Нацради, в програмах телеканалу "Дождь" неодноразово фіксувалося поширення інформації, що не відповідає вимогам ч. 2 ст. 6 закону України "Про телебачення і радіомовлення" (не допускається використання телерадіоорганізацій для закликів до розв'язування війни, агресивних дій або їх пропаганди) і ч. 1 ст. 28 закону України "Про інформацію" (інформація не може бути використана для закликів до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини).

За даними Нацради, незважаючи на те, що телеканал створив для України окремий IP-протокол без реклами, більшість провайдерів отримувало їх через супутник, тобто глядач бачив комерційну рекламу.

Як повідомляли Українські Новини, Freedom House вважає заборону Нацрадою з телебачення трансляції російського телеканалу "Дождь" обмежує доступ українців до незалежного висвітлення подій в Росії.

Російський телеканал "Дождь" шкодує про виключення зі списку дозволених до трансляції на території України.

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вилучила російський телеканал "Дождь" з переліку програм, які відповідно до чинного українського законодавства та Європейської конвенції про транскордонне телебачення дозволені для ретрансляції в кабельних мережах України.

Причиною для такого рішення стало те, що в ефірі передачі "Тут і зараз" і на сайті телеканалу демонструвалися карти, на яких територія Криму була позначена як складова частина території Російської Федерації.

Також, на думку Нацради, в 2016 "Дождь" транслював російську рекламу на території України.

Джерело : Українські новини

Архів
Новини

ok