Політика 2019-02-15T05:33:39+02:00
Українські Новини
Нацрада заборонила показувати в Україні опозиційний Путіну телеканал "Дождь"

Нацрада заборонила показувати в Україні опозиційний Путіну телеканал "Дождь"

12 січня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вилучила російський телеканал "Дождь" з Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення та законодавства України, а також тимчасово на три місяці припинила ретрансляцію на території України телеканалу "Телеклуб", який має юрісдикцію Німеччини. Про це повідомляє інтернет-портал "Детектор медіа".

Телеканал "Дождь" виключено з переліку через трансляцію в його ефірі забороненої українським законодавством реклами. Закон забороняє розміщення реклами в ефірі російських телеканалів, що ретранслюються в Україні.

Ще одним приводом стала трансляція інформації, яка посягає на територіальну цілісність України: " Дождь" зображує Крим як територію Російської Федерації. Рішення про вилучення повинно вступити в силу через місяць після опублікування.

Член Нацради Сергій Костинський розповів, що регулятор рік моніторив ефір "Дождя" і давав каналу два місяці на приведення його діяльності в умови українського законодавства. Власниця і керівник телеканалу "Дождь" Наталія Синдєєва повідомила Нацраді, що "Дождь" створив окрему інтернет-версію для України без реклами. Але Нацрада так і не отримав від "Дождя" документів на внесення української версії до Переліку іноземних каналів, і канал так і не вирішив питання з українськими провайдерами про ретрансляцію ними окремої версії - провайдери поки ретранслюють супутникову версію "Дождя", де є реклама.

Щодо Криму - за словами Костинського, у "Дождя" системна політика, що Крим - є частиною РФ. Журналісти "Дождя" їздять в Крим з порушенням українського законодавства, називають адміністративний кордон між Херсонською областю та Кримом "російсько-українським кордоном", показують в ефірі карти, на яких Крим позначений як територія Російської Федерації.

Тому, з огляду на всі ці факти, Нацрада вирішила вилучити  "Дождь" з Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення та законодавства України.

"Мені дуже шкода, що Нацрада України прийняв таке рішення», - заявила ендиректор Дощу Наталія Синдєєва. Про це повыдомляэ портал телемовника.

За її словами, відповідно до умов договорів з усіма провайдерами на Україні мовлення Дощу на всій території країни здійснюється через IP-з'єднання без прямої комерційної реклами. Вона зазначила, що Нацрада України був повідомлений про це 8 серпня 2016 року, після чого претензій щодо невідповідності змісту телеканалу українському законадательству "Дождь" не отримував.

"Сподіваюся, що наш український глядач знайде можливість дивитися "Дождь" через наш сайт, наші програми в Smart TV та інші канали дистрибуції", - додала вона.

Телеканал "Телеклуб" має юрисдикцію Німеччини - країни-члена ЄС. В його ефірі Нацрада зафіксувала трансляцію заборонених українським законодавством фільмів російського виробництва. Голова Нацради Юрій Артеменко розповів, що Нацрада вела  тривалу дискусію з каналом, зверталася до дистриб'ютора каналу з проханням припинити порушення. Дистриб'ютор повідомив, що передав прохання регулятора керівництву каналу. Але програмна політика "Телеклубу" так і не змінилася.

Як повідомлялося, станом на 22 грудня 2016 року, Перелік іноземних програм (так званий "список адаптованих каналів") налічував 156 іноземних телеканалів. Після видалення "Дождя" і тимчасової заборони "Телеклубу" українським провайдерам дозволені для ретрансляції 154 іноземні телеканали.


Архів
Новини

ok