Політика 2020-11-15T11:52:55+02:00
Українські Новини
Дві газети Руперта Мердока звинувачено в крадіжці інформації Гордона Брауна

Дві газети Руперта Мердока звинувачено в крадіжці інформації Гордона Брауна

СМИ, Мердок
Скандал навколо ЗМІ Руперта Мердока минаж на тлі проблематичної угоди щодо купівлі News Corp.
Скандал навколо ЗМІ Руперта Мердока минаж на тлі проблематичної угоди щодо купівлі News Corp.

Порушення були допущені в період, коли Браун перебував на посаді канцлера казначейства.

Журналісти BBC News заявили про наявність у них документів, що підтверджують, що дві газети Руперта Мердока - The Sunday Times і The Sun - незаконно отримували інформацію про сім'ю колишнього прем'єр-міністра Великої Британії Гордона Брауна та стан його рахунків. Про це видання повідомило в понеділок, 11 липня.

Порушення були допущені в період, коли Браун перебував на посаді канцлера казначейства. У 2000 році дехто, відрекомендовуючись Гордоном Брауном, шість разів дзвонив в будівельне товариство (банк, що спеціалізується на житлових позиках-ред.) Abbey National. Зловмисникові вдалося дізнатися інформацію про рахунки Брауна, в тому числі, відомості про те, що політик придбав квартиру за "неймовірно низькою" ціною. Цю інформацію було опубліковано на сторінках The Sunday Times у 2000 році.

В BBC News зазначили, що журналіст The Guardian Нік Девіс в одній зі своїх книг висунув гіпотезу, що на The Sunday Times тоді працював якийсь Джон Форд,  який успішно видавав себе за знаменитостей під час телефонних дзвінків, і збирав таким чином для газети конфіденційну інформацію.

В BBC News заявили, що мають у своєму розпорядженні листи Abbey National, адресовані редактору The Sunday Times Джону Уїзероу, в яких компанія попереджає газету про свої підозри. "Хтось..., діючи за дорученням [The Sunday Times], видав себе за пана Брауна, щоб отримати обманним шляхом дані від Abbey National", - цитує BBC лист журналістам.

Також будівельне товариство написало і адвокатам самого Брауна. Його повідомили про існування "ретельно спланованої шахрайської схеми", проте зазначили, що достатніх доказів, які вказували на особу, яка телефонувала, у Abbey National немає. Коли саме було надіслано цього листа, не повідомляється.

Згідно з інформацією високопоставленого джерела BBC, в 2006 році головний редактор The Sun Ребекка Брукс дзвонила сімейству Браунів, щоб повідомити їх про свою поінформованість про діагноз Фрейзера, сина Гордона Брауна. Лікарі виявили у нього кістозний фіброз.

Представник Браунів заявив, що сім'я побоюється, що медики надали третій стороні можливість незаконного доступу до лікарняної картки їх сина. The Sun опублікувала матеріал про хворобу Фрейзера Брауна в 2006 році. Про те, що спонукало Брукс подзвонити Браунам і чому інформація про це з'явилася тільки зараз, джерело BBC не уточнило.

Особиста інформація Браунів, як повідомляє BBC, була виявлена ​​в записниках приватного детектива News of the World Гленна Малкера, засудженого в 2007 році до шести місяців в'язниці за прослуховування розмов королівських осіб. Сім'ю колишнього прем'єра тоді повідомили про діяльність Малкера.

На початку липня власник News Of The Wоrld, компанія Руперта Мердока News Corp, оголосила про закриття видання через скандал з прослуховуванням телефонів знаменитостей. The Sunday Times і The Sun також належать News Corp.

Як повідомив у своєму мікроблозі офіційний біограф Мердока Майкл Вольфф, News Corp розглядає можливість позбутися всіх своїх британських видань, продавши активи дочки компанії - News International. Саме цьому підрозділу належать газети Мердока, що видаються у Великій Британії.

Скандал навколо ЗМІ Руперта Мердока минає на тлі проблематичної угоди щодо купівлі News Corp найбільшого британського супутникового телеканалу BSkyB. Проти угоди виступають, зокрема, видавці британських The Guardian, The Daily Telegraph, The Daily Mirror і The Daily Mail, що створили так звану "антимердоківську коаліцію". На їх думку, з купівлею телеканалу Мердок матиме надмірний вплив на ринку британських мас-медіа.

Сьогодні документи, що стосуються угоди, передані на розгляд до органів, що регулюють ринок. Вважається, що скандал може перешкодити схваленню купівлі. 11 липня акції BSkyB впали в ціні більш ніж на 7%.

Більше новин про: СМИ Мердок
Новини

ok