Політика 2020-12-15T12:28:01+02:00
Українські Новини
У Британії закрився таблоїд News of the World, що належить Руперту Мердоку

У Британії закрився таблоїд News of the World, що належить Руперту Мердоку

Скандал, Великобритания, СМИ, Мердок, News of the World
Жертвами видання стали Мік Джаггер, Ерік Клептон, Гвінетт Пелтроу і навіть британський принц Уїльям.
Жертвами видання стали Мік Джаггер, Ерік Клептон, Гвінетт Пелтроу і навіть британський принц Уїльям.

До судів було подано безліч позовів: політики, бізнесмени та зірки шоу-бізнесу стверджували, що їх особисті бесіди прослуховувалися детективами, яких наймало видання.

У Британії у зв'язку зі скандалом через незаконні методи роботи закривається найбільший таблоїд News of the World.

Багато років газета займалася прослуховуванням телефонних розмов впливових і знаменитих людей - у тому числі й членів королівської сім’ї.

Як повідомив сам голова корпорації News Corp. Джеймс Мердок, якому належить видання, останній номер News of the World вийде 10 липня, а всі доходи від його продажу, зі слів видавця, підуть на благодійні цілі.

Як повідомлялося раніше, починаючи з 2006 року, у британські суди було подано безліч позовів: політики, бізнесмени й зірки шоу-бізнесу стверджували, що їхні особисті бесіди підслухувалися детективами, яких наймало керівництво видання.

News of the World визнала свою провину й виразила готовність виплатити мільйони доларів у рамках компенсації моральних збитків.

Жертвами видання стали Мік Джаггер, Ерік Клептон, Гвінетт Пелтроу і навіть британський принц Уїльям.

Однак найбільший скандал розгорівся через історію з тринадцятирічною Міллі Доулер, викраденою в 2002 році. За підозрою поліції, репортери News of the World отримали доступ до автовідповідача мобільного телефону дівчинки, копіювали і видаляли з нього повідомлення, викликаючи у родичів Міллі хибну надію на те, що дівчинка все ще жива і збиваючи зі сліду поліцію. Труп Міллі Доулер був знайдений через півроку після її викрадення.

Нагадаємо, News of the World видається з 1843 року, у другому кварталі цього року її тираж перевищив 2,6 мільйона примірників. Власником видання є австралійський медіа-магнат Руперт Мердок, якому належать також газети The Times, Sunday Times і The Sun.

Новини

ok