ЗМІ 2024-02-15T04:57:02+02:00
Українські Новини
Звільненому з "Дождя" журналісту заборонили в'їжджати до Латвії

Звільненому з "Дождя" журналісту заборонили в'їжджати до Латвії

ЗМІ, Заборона в'їзду, Телеканал Дождь, МВС Латвії, Олексій Коростельов
Олексій Коростельов. Фото: скріншот відео.
Олексій Коростельов. Фото: скріншот відео.
ДОПОМОГТИ УКРАЇНСЬКИМ НОВИНАМ
  • Скопійовано

МВС Латвії внесло колишнього ведучого телеканалу "Дождь" Олексія Коростельова до "чорного списку". Йому закрито в'їзд до країни. Про це повідомляє балтійський портал Delfi.

Коростельовв працював на "Дожде" з Грузії. Він не має латвійської візи чи посвідки на проживання, тому його не можна притягнути до відповідальності в Латвії, можна лише заборонити йому в'їзд, зазначає видання.

Раніше Коростельов у прямому ефірі сказав фразу: "Ми сподіваємося, що багатьом військовослужбовцям, у тому числі ми (телеканал "Дождь") змогли допомогти, наприклад, з оснащенням і просто з елементарними зручностями на фронті".

Як інформували Українські Новини, пізніше керівник інформаційної служби телеканалу Катерина Котрикадзе заявила, що фраза Коростельова була помилкою. Вона також сказала, що канал припинив співпрацю із ведучим.

Ця фраза викликала хвилю критики у бік "Дождя". Латвійський режисер Алвіс Херманіс написав у своєму Facebook, що виявляється "Дождь" підтримує російську армію та її солдатів.

Головний редактор "Дождя" Тихон Дзядко вибачився за слова ведучого і зазначив, що канал "не займався, не займається і не займатиметься допомогою з оснащенням російської армії".

Сам Коростельов пояснив, що його фразу вирвали із контексту. "Грошей російської армії на коптери чи навіть на шкарпетки я не надсилаю і не закликав цього робити. Слова вирвані з контексту – нагадаю – прекрасного випуску. Чи шкода мені кинутого всіма голодного мобілізованого (про них йшлося)? Так. Путін красень? Ні. Здається, вододіл проходить десь тут", – написав він у своєму телеграм-каналі.

Після звільнення Коростельова з "Дождя" на знак солідарності пішли троє журналістів: ведучі Маргарита Лютова та Володимир Роменський, а також співробітниця телеканалу Дарина Лукутіна.

Проте скандал серед литовських громадян та влади після цього не вщух.

Як повідомляли Українські Новини, 6 грудня Національна рада з електронних ЗМІ Латвії анулювала ліцензію "Дождя" на мовлення. Глава ради Івар Аболіньш заявив, що телеканал "не усвідомлює значущості та серйозності" власних порушень.

"Дождь" припинив мовлення на європейських кабельних телеканалах, але продовжив випускати програми у YouTubе.

Підписуйтесь на наш telegram-канал "Українські Новини"
Стисло, оперативно та зрозуміло розповідаємо про події в Україні та світі
  • Скопійовано


Новини

ok