ЗМІ 2024-04-15T05:09:30+03:00
Українські Новини
Російський канал "Дождь" звільнив ведучого після його заяви про підтримку мобілізованих окупантів

Російський канал "Дождь" звільнив ведучого після його заяви про підтримку мобілізованих окупантів

Дождь, Телеканал Дождь
Телеканал
Телеканал "Дождь". Фото: tvrain.ru
ДОПОМОГТИ УКРАЇНСЬКИМ НОВИНАМ
  • Скопійовано

Російський телеканал "Дождь", який нині базується в Латвії, припинив співпрацю з ведучим Олексієм Коростельовим, який своєю заявою про те, що канал допомагає російським військовим на фронті, спричинив скандал, передають Українські Новини.

Так, скандал вибухнув після того, як в ефірі програми "Здесь и сейчас" від 1 грудня Коростельов заявив, що канал допомагає військовим РФ на фронті.

"Якщо у вас є відомості, є свідчення про те, як відбувається мобілізація, як мобілізовані служать на фронті, вирушають на передову, і ви хочете розповісти про проблеми в російській армії, надсилайте нам повідомлення на пошту або пишіть нам у наш Telegram-бот... Ми сподіваємося, що багатьом, військовослужбовцям зокрема, ми змогли допомогти, наприклад, з оснащенням і просто елементарними зручностями на фронті, тому що історії, які розповідали родичі, чесно кажучи, жахали", - сказав він.

Згодом головний редактор "Дождя" Тихон Дзядко заявив, що використане ведучим формулювання "вводить в оману".

"Ця фраза створює відчуття у глядача, що телеканал "Дождь" займається наданням допомоги армії РФ. У зв'язку з цим важливо зазначити таке: телеканал "Дождь" не займався, не займається і не займатиметься допомогою з оснащенням російської армії - на фронті чи за його межами. Поштова скринька створена для збору особистих свідоцтв про злочини російської армії в Україні та порушення при проведенні злочинної та безглуздої мобілізації в Російській Федерації", - написав Дзядко в своєму Telegram-каналі.

Він також додав, що було ухвалено рішення видалити скандальну фразу Коростельова з повторів та із запису ефіру каналу.

Пізніше стало відомо, що Телеканал "Дождь" припинив співпрацю з Олексієм Коростельовим. Про це в ефірі телеканалу оголосила голова інформаційної служби Катерина Котрікадзе, повідомила "Медуза".

Як повідомляли Українські Новини, міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко обурився, що російський телеканал "Дождь" допомогає мобілізованим російським окупантам.

Також керуючий партнер, старший економіст Ukraine Economic Outlook Михайло Кухар заявляв, що російський опозиційний телеканал "Дождь" відмовляє в працевлаштуванні українським журналістам у Європі.

Раніше російський телеканал "Дождь" заявляв, що шкодує про рішення Національної ради з питань телебачення та радіомовлення щодо заборони його трансляцію на території України.

Підпишіться на розсилку найважливіших та найцікавіших новин
Виходить в кінці дня, читання займає 5-7 хвилин
Більше новин про: Дождь Телеканал Дождь
  • Скопійовано


Новини

ok