Суспільство 2021-03-05T04:02:46+02:00
Українські Новини
У Міносвіти прокоментували отруєння школярів "через небезпечні ігри в соцмережах"

У Міносвіти прокоментували отруєння школярів "через небезпечні ігри в соцмережах"

суїцид, Міносвіти, отруєння підлітків
Соцмережі. Фото: pixabay
Соцмережі. Фото: pixabay

Тоді як раніше повідомлялося, що в "Охматдиті" не пов'язують отруєння дітей таблетками з підлітковим челенджем в TikTok, Міністерство освіти і науки занепокоєне трагічними подіями, що сталися з підлітками через небезпечні ігри в соціальних мережах.

Про це йдеться в повідомленні Міносвіти в соціальній мережі Facebook, передають Українські Новини.

"Міністерство освіти і науки надзвичайно стурбоване трагічними подіями, що сталися з підлітками через небезпечні ігри в соціальних мережах.

Цифрове середовище дійсно небезпечніше, ніж здається. Діти можуть сприймати свою активність в соціальних мережах як гру і не розуміти наслідків своїх дій, що може призводити до катастрофічних випадків", - сказано в ньому.

У повідомленні Міносвіти також зазначається, що його головним завданням є соціально-емоційна грамотність дітей: створення безпечної освітнього середовища, зокрема в інтернеті, формування навичок цифрової грамотності та поведінки у дітей у всесвітній мережі.

Крім того, наголошується, що на сайті Міносвіти можна знайти розділ "Безпека дітей в інтернеті" для підвищення рівня обізнаності батьків і вчителів.

Зокрема, в розділі розміщені поради для батьків з організації взаємодії "дитина - інтернет - мобільний зв'язок" від Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі.

Міносвіти повідомляє, що також існує чат-бот "Кіберпес" в месенджерах Telegram і Viber, який допоможе дізнатися про те, як діяти дітям, батькам і вчителям в разі кібербулінгу і анонімно отримати допомогу.

Також Міносвіти нагадує, що діють телефонні гарячі лінії, за якими діти можуть отримати психологічну підтримку в разі, якщо вони потрапили в ризиковані для здоров'я ситуації, в тому числі випадки, пов'язані з соціальними мережами.

16 лютого в Боярці Київської області дві семикласниці отруїлися медичним препаратом "Дротаверин" після перегляду відео в одній з популярних соціальних мереж із закликом спробувати медичний препарат.

Як повідомляли Українські новини, у Боярці під Києвом дві учениці сьомого класу отруїлися таблетками.

Також в "Охматдит" привезли ще одного хлопчика з отруєнням таблетками.


Новини

ok