Суспільство 2021-03-01T04:01:53+02:00
Українські Новини
Отруєння дітей таблетками. Експерт пояснив, як забезпечити безпеку дитини в мережі

Отруєння дітей таблетками. Експерт пояснив, як забезпечити безпеку дитини в мережі

Отруєння дітей, Отруєння, Отруєння Дротаверином, Андрій Журавльов, безпека в Інтернеті
Пігулки. Фото: pexels
Пігулки. Фото: pexels

За останні кілька днів в Україні відбулося кілька випадків отруєння дітей таблетками. Наразі припускається, що причиною міг стати якийсь челендж у соцмережах. Основна проблема – відсутність критичного мислення у дітей. Про це в ефірі каналу "Україна 24" розповів Консультант з питань цифрової трансформації Андрій Журавльов.

"Основне питання – відсутність критичного мислення у дітей. Коли вони бачать якийсь челендж, якийсь виклик з мережі, то вони на нього реагують, і реагують, як ми бачимо, досить ефективно і з великими проблемами для здоров'я. Технологічно це закрити майже немає ніяких засобів, навіть якщо ми спробуємо або закрити мережі, або відстежувати за ключовими словами. Якби таке було можливо – це було б дуже добре, але ми розуміємо, що такі мережі дуже швидко мігрують, придумують нові слова, щоб їх неможливо було відстежити, ініціатори змінюють ніки", – сказав він.

Експерт пояснив, як забезпечити безпеку дитини в мережі.

"Головне, що можна зробити, це розповідати дітям, розвивати в них критичне ставлення. І повідомлення про те, що їх ровесники вже потрапили до лікарень з отруєннями – це дуже важливо. Вони повинні розуміти, що не завжди за красивою аватаркой або ніком стоїть їх одноліток, там може бути літній збоченець. Колись був рух "Синій кит", і там були випадки, коли вдавалося окремих організаторів виявити і посадити. Але вирахувати дуже складно, складно зрозуміти, хто за цим ховається, завдяки анонімайзерам. За пів години ця людина може вийти з іншим ніком, IP-адресою й аватаркой", – сказав він.

Як повідомляли Українськi Новини, в "Охматдиті" розповіли про зростання кількості спроб самогубства серед дітей за півтора місяця поточного року.

Тим часом слідом за випадком отруєння дітей у Боярці, в Умані з отруєнням "Дротаверином" госпіталізували двох школярок.


Новини

ok