Новини 2019-04-15T10:26:05+03:00
Українські Новини
Донецька газета "Салон Дона и Баса" закрилася через нерентабельність

Донецька газета "Салон Дона и Баса" закрилася через нерентабельність

"Салон Дона и Баса" закрився.

При цьому "Медіа-Прес" продовжить видавати решту два своїх видання.

Донецька компанія "Медіа-Прес" вирішила призупинити випуск місцевої щотижневої газети "Салон Дона и Баса" у зв'язку з нерентабельністю видання.

Про це йдеться в повідомленні прес-служби холдингу "Сегодня Мультимедиа", що володіє компанією "Медіа-Прес".

"Ми прийняли таке рішення, виходячи виключно з економічних реалій. Бренд "Салону" продовжує існувати у вигляді класифайд, і ми не виключаємо можливості відновлення виходу газети в майбутньому", - цитує
прес-служба генерального директора "Медіа-Прес" Олександру Михайлову.

Всі зобов'язання перед співробітниками, партнерами і передплатниками будуть виконані в повному обсязі і з дотриманням усіх термінів і норм, встановлених чинним законодавством, пообіцяло видавництво.

При цьому "Медіа-Прес" продовжить видавати решту два своїх видання: газети "Салон Миллион
Ъ объявлений" у вигляді класифайд та тижневика "РІО", що містить телевізійну, календарно-довідкову та іншу інформацію на кожен день.

Один зі співробітників редакції газети "Салон Дона и Баса" повідомив Українським Новинам, що останній номер газети "Салон Дона и Баса" вийде 21 січня.

Газета виходила з 1992 року по вівторках і п'ятницях накладом  9-15
тис. примірників.

Зазначимо, що 70% акцій "Сегодня Мультимедиа" належить ЗАТ "Систем Кепітал Менеджмент, 30% - SCM Limited.

Як повідомляли Ukranews, тижневик "Дзеркало тижня",
що виходить у Києві, перейменувався в "Дзеркало тижня. Україна".





Більше новин про: Донецк Газета СКМ
Архів
Новини

ok