ЗМІ 2019-03-18T04:02:20+02:00
Українські Новини
На телеканалі ZIK прокоментували звільнення журналіста Олексія Братущака

На телеканалі ZIK прокоментували звільнення журналіста Олексія Братущака

Телеканал ZIK спростував закиди щодо "тісної співпраці" з Адміністрацією Президента України, які з’явилися у ЗМІ після ефіру програми Vox Populi з першим заступником секретаря Ради національної безпеки та оборони Олегом Гладковським.

Про це йдеться в прес-релізі, що був опублікований на веб-сайті телеканалу в п’ятницю, 1 березня.

"Щодо закидів журналіста Олексія Братущака, який працював політичним оглядачем підсумкового тижневика "Перші про головне. Деталі" на ZIKу, стосовно "тісної співпраці" каналу з Адміністрацією Президента України, то керівництво ZIKу дивує, чому свою принципову позицію журналіст вирішив продемонструвати саме зараз. А не тоді, коли Олексій тільки прийшов на ZIK і каналу приписували "продаж" Вікторові Медведчуку. Або згодом – Дмитрові Фірташу", - йдеться в офіційному коментарі від телеканалу.

Неофіційно на телеканалі ZIK кажуть, що колектив здивований несподіваним демаршем журналіста Братущака. За словами джерела в редакції, колеги сприйняли вчинок Олексія як "самопіар та спробу хайпонути на резонансній темі". Мовляв, Братущак давно збирався залишити редакцію з особистих причин, і тепер гучною заявою хоче привернути до себе увагу потенційних роботодавців.

Як відомо, це вже не перший випадок за останні пару років, коли співробітники ZIKу йдуть з каналу та роблять гучні заяви щодо свого звільнення. Так було і з генпродюсером Галгисизом Гелдієвим, і з телеведучою Роксаною Руно та іншими.

Як зазначається у прес-релізі, стосовно комерційної співпраці телеканалу ZIK не тільки з "Блоком Петра Порошенка", а й з іншими політичними партіями, то розміщення матеріалів передвиборної агітації здійснюється виключно на підставі угод з кандидатами на пост Президента України та обов’язкового здійснення попередньої оплати використання ефіру каналу за рахунок коштів виборчого фонду кандидата. Іншого чинним законодавством не передбачено.

"Телеканал ZIK залишається рівновіддаленим до всіх політичних сил. Для тих, хто є поза ефірним "пулом" тих чи інших каналів через свою політичну позицію, ZIK є завжди відкритим", - сказано в офіційній відповіді на звинувачення на адресу редакційного колективу.

Нагадаємо, у четвер 28 лютого журналіст Олексій Братущак написав у блозі на веб-сайті видання "Українська правда", що прийняв рішення звільнитися з телеканалу ZIK через начебто співпрацю керівництва каналу з чинною владою.


Архів
Новини

ok