ЗМІ 2018-11-16T04:01:18+02:00
Українські Новини
Нацрада з телебачення створила прецедент: 2 телеканала з однією назвою TVi

Нацрада з телебачення створила прецедент: 2 телеканала з однією назвою TVi

Телебачення (ілюстрація). Фото: zik.ua
Телебачення (ілюстрація). Фото: zik.ua

Сьогодні, 8 листопада, Національний рада з телебачення і радіомовлення видала Товариству з обмеженою відповідальністю (ТОВ) "Канжут" (власнику торгової марки ТВ1) ліцензію на супутникове мовлення з логотипом ТВі, чим створила прецедент, коли в Україні будуть існувати 2 телеканали з однаковою назвою.

Про це повідомив веб-сайт "Детектор медіа".

Як повідомила член Нацради Уляна Фещук, вона не бачить в цьому проблеми. Оскільки логотипи обох компаній графічно різні. До того ж, за її словами, значення має і те, що це позаконкурсне отримання ліцензії, заявка була подана до Нацради ще у квітні 2018 року та у регулятора немає ніяких підстав для відмови.

На питання "Детектора медіа", чи видасть Нацрада ліцензію будь-якій компанії, яка захоче віщати у маленькому місті та зареєструє торгову марку, що подібна до інших телевізійних брендів, Фещук відповіла: "Відверто кажучи, за законом, так. Але, звичайно, для нас важливо, як виглядають марки. У глядача повинна бути можливість розрізняти ці компанії".

Назва каналу та логотип викликали дискусію на засіданні регулятора.

"Мовлення з такою ж назвою ведемо ми. Вони - власники торгової марки ТВ1 і це спроба рейдерського захоплення та впливу на наш телеканал", - заявив генеральний продюсер Тві Дмитро Носіков і пообіцяв звернутися до правоохоронних органів з приводу цієї ситуації.

У той же час член Нацради Уляна Фещук зазначила, що підстав відмовити у видачі ліцензії регулятор немає.

Як повідомляли ЗМІ, ТОВ "Канжут" за реєстром належить Тетяні Горбаченко, директором є Юлія Івахненко. Обидві – юристи юридичної компанії "Юрімекс", керуючий партнер якої Юрій Крайняк – консультант депутата Верховної Ради України Миколи Княжицького (фракція "Народний фронт").

ТОВ "Канжут", згідно з інформацією в реєстрі торгових марок, володіє правами на телеканал ТВ1, яке намагаються видати за ТВі.

Нагадаємо, 10 жовтня телеканал TVi відновив супутникове мовлення, ліцензія на який належить компанії "Інфо 24". Канал запускає Дмитро Носіков. Каналом володіє польська компанія Millstone&Co, її бенефіціар – Роберт Квятковський. За новою концепцією TVi буде аполітичною каналом для жіночої аудиторії. Новий слоган каналу "TVi: справжні історії".


Архів
Новини
Новокаховський архієпископ Філарет заперечив свою участь в соборі, який просуває Порошенко 17:12
Як єдиного кандидата від націоналістів суспільство сприйме тільки Кошулинського, - політолог 14:50
Ярославський розповів журналістам і студентам, як розвиває ХТЗ 15:44
Скандал із ірпінською школою: суддя таємно скасувала арешт ділянки 14:03
ДТЕК інвестує 1 млрд євро в зелену енергетику, – Тимченко 15:40
Українці позбавлені тепла через корупційні схеми Порошенка, - Тимошенко 14:09
Екс-голова Верховного суду Маляренко сумнівається в незалежності міжнародних експертів, які приймають участь у формуванні Антикорупційного суду 14:32
Поліція перевірить власників акцій переможця тендеру з метро на "Виноградар" 17:29
Якщо Європа бачить Україну оплотом війни з Росією, то має їй допомогти, - Рабінович 12:30
Ожеледиця, сніг і дощ: у Києві та центральній частині України різко зміниться погода 08:24
більше новин

ok