• Новини
  • Наука
  • Годування грудьми знижує ризик розвитку діабету, - вчені
303

Годування грудьми знижує ризик розвитку діабету, - вчені

Жінки, які півроку годували дитину грудьми, вдвічі рідше хворіють на діабет, а ефект зберігається протягом багатьох років після пологів, довели американські дослідники.

Годування груддю протягом як мінімум шести місяців знижує ризик розвитку діабету другого типу у жінок на 47%. До такого висновку прийшли дослідники некомерційної організації Kaiser Permanente в Каліфорнії, проаналізувавши дані, зібрані в ході 30-річного дослідження здоров'я матерів, пише Naked Science.

У жінок, які годували грудьми менше шести місяців, діабет діагностували у середньому на 25% рідше, ніж у тих, хто взагалі не годував дітей власним грудним молоком. У статті, опублікованій в журналі JAMA Internal Medicine, вчені пишуть, що ризик розвитку діабету оцінювався з урахуванням впливу інших факторів, таких як наявність або відсутність шкідливих звичок і зайвої ваги.

Керівник дослідницької групи Еріка Грюндерсон (Erica P. Gunderson) і її колеги спиралися на дані, зібрані в рамках іншого масштабного дослідження, в якому оцінювався ризик розвитку коронарної недостатності. Дослідження почалося в 1985-1986 роках і тривало 30 років; його автори зібрали дані про фізіологічні показники та стан здоров'я п'яти тисяч жінок, яким на момент початку дослідження було від 18 до 30 років.

РЕКЛАМА

Грудне вигодовування, як доводять численні дослідження, зміцнює здоров'я і матері, і дитини; відомо, наприклад, що у жінок, які годували грудьми, рідше розвивається рак грудей і яєчників. Ризик розвитку діабету знижується у жінок, які годували грудьми, незалежно від кольору шкіри, незважаючи на те, що жінки африканського походження хворіють на діабет втричі частіше. На статистиці також не позначилося наявність або відсутність у майбутніх матерів гіпоглікемії, відомої як цукровий діабет вагітних – стану, який спонтанно розвивається під час вагітності і зникає після пологів.

Як грудне вигодовування впливає на обмін речовин годуючих матерів, точно невідомо. Автори дослідження пропонують ряд механізмів: можливо, зокрема, що гормони, які сприяють лактації, регулюють роботу клітин підшлункової залози і допомагають контролювати вироблення інсуліну.

Як повідомляли Українські Новини, вагітність веде до погіршення роботи мозку.

Вчені зробили відкриття, яке може допомогти запобігти старінню мозку.

РЕКЛАМА

Антитютюнові плакати посилюють у підлітків бажання палити.

Хто ми такі: Про нас та Контакти. Як ми пишемо новини та наші принципи: Редакційний кодекс. Ми старались, якщо вам сподобалось – задонатьте.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, напишіть нам.