Європа 2018-10-15T04:49:13+03:00
Українські Новини
Один з пропагандистських телеканалів Росії припинив мовлення

Один з пропагандистських телеканалів Росії припинив мовлення

Тепер телеканал буде вести трансляцію тільки в інтернеті. Фото: wikipedia.org
Тепер телеканал буде вести трансляцію тільки в інтернеті. Фото: wikipedia.org

Російський пропагандистський телеканал Life припинив своє телевізійне мовлення. Про це повідомляє телеканал "Дощ".

Останнім сюжетом, що вийшов на телеканалі в прямому ефірі, став сюжет про твори письменника Корнія Чуковського.

Пізніше в ефірі з'явилося звернення до телеглядачів: "Шановні телеглядачі, новини телеканалу Life дивіться у соціальних мережах та на сайті life.ru".

В якості причини закінчення мовлення називалося закриття каналу.

"Ми посилали операторам листи, що замість сюжетів будуть стріми", — прокоментував РБК Арам Габрелянов, акціонер і гендиректор холдингу News Media, в структуру якого входить Life.

Як повідомляли Українські Новини, раніше кореспондента Russia Today у Вашингтоні звинуватили в участі у заворушеннях.


Архів
Новини

ok