Американські вчені вперше показали, що здоров'я жінок в постменопаузі може погіршуватися при вступі в шлюб і поліпшуватися при розлученні. Результати роботи опубліковані в Journal of Women's Health.
"Результати показали, що жінки, які в період постменопаузи перебували в шлюбі, мали більш високий індекс маси тіла (ІМТ) і рівень споживання алкоголю в порівнянні з жінками, вільними від серйозних романтичних відносин. Розлучення в цьому віці виявилося пов'язаним зі зниженням ІМТ, окружності талії, а також з підвищенням рухової активності і якості дієти ", - сказано в публікації.
На думку авторів, на відміну від багатьох попередніх робіт, їх дані вказують на можливе підвищення якості життя жінок в постменопаузі, вільних від шлюбу. Вони відзначають, що в дослідженні розглядалися переважно не іспаномовні білі жінки з гарною освітою. Обсяг вибірки даного дослідження став одним з найбільших в історії таких спостережень.
Як повідомляли Українські Новини, спадкоємець британського трону побіг разом з дружиною.
Хто ми такі: Про нас та Контакти. Як ми пишемо новини та наші принципи: Редакційний кодекс. Ми старались, якщо вам сподобалось – задонатьте.
Якщо Ви помітили орфографічну помилку, напишіть нам.