Життя 2018-05-15T05:23:25+03:00
Українські Новини
iPhone вибухнув у австралійця в кишені

iPhone вибухнув у австралійця в кишені

Ожег от взорвавшегося iPhone. Фото: The Daily Mail
Ожег от взорвавшегося iPhone. Фото: The Daily Mail

 

Сіднейський велосипедист Гарет Кліар стверджує, що його iPhone вибухнув, розплавив йому шорти і став причиною страшного опіку третього ступеня. Про це повідомляє Mashable.

36-річний велосипедист був в дорозі у той момент, коли впав з велосипеда. Гарет зазначає, що спочатку було просто боляче, а потім він відчув запах горілої плоті.

Велосипедист був доставлений в лікарню для пересадки шкіри, так як лікарі констатували опік третьої ступіні.

Ожег от взорвавшегося iPhone. Фото: The Daily MailОжег от взорвавшегося iPhone. Фото: The Daily Mail

Як повідомлялося раніше, в літаках заборонять провозити літій-іонні акумулятори.

Нагадаємо, раніше в однієї з пасажирок авіарейсу, який прямував з Беллінгхема в Гаваї, раптово загорівся iPhone.

Більше новин про: Взрыв iPhone происшествие

До теми

Архів
Новини

ok