Новини 2018-07-15T05:35:21+03:00
Українські Новини
Сепаратистське видання помстилося "Миротворцю"

Сепаратистське видання помстилося "Миротворцю"

Загалом дані займають понад 70 сторінок.

Сепаратистський сайт Окупация.net оприлюднив списки і контакти українських і закордонних журналістів, які отримали акредитацію для висвітлення подій на Сході країни з української сторони. Про це пише "Главком ".

Загалом дані займають понад 70 сторінок.

Оприлюднено прізвища та номери телефонів представників телеканалів "Інтер", "1 + 1", "СТБ", "ICTV", "Україна", "Громадське", "Еспрессо", "5 канал", "ТЕЛЕ ПРО", "24" , "112", "Перший національний", "Новий канал", "Столиця", "НТН", кінематографісти кінооб'єднання "Вавилон 13" і Кінопродакшн "Машкіно" і ін.

Друкована та інтернет-преса представлена журналістами "Kyiv Post", "Дзеркало тижня", "Урядовий кур'єр", "Голос України", "Вести", "Сегодня", "Новий час", "День", "Комсомольская правда", "Донецкая правда", УНІАН, Ліга, Острів та ін.

У списку іноземних журналістів перебувають представники ЗМІ Великої Британії, США, Італії, Франції, Туреччини, Швеції, Греції, Росії, Іспанії, Нідерландів та інших країн.

Нагадаємо, скандальний сайт "Миротворець" 20 травня оприлюднив оновлений список журналістів, акредитованих в угрупованні бойовиків ДНР, яке контролює Донецьк і частину Донецької області. Пізніше сайт "Миротворець", який курирує депутат Верховної Ради, радник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко, оприлюднив персональні дані акредитованих при Міністерстві закордонних справ Росії журналістів і назвав їх співпрацівниками агресора.

Більше новин про: Журналисты

До теми
Архів
Новини

ok