• Новини
  • Наука
  • Музика позитивно впливає на статеві стосунки в сім'ї, - вчені (відео)
1925

Музика позитивно впливає на статеві стосунки в сім'ї, - вчені (відео)

Американський нейропсихолог і письменник Деніел Левітін спільно з Apple Music і виробником акустики Sonos провів глобальне дослідження про вплив музики на життя людей. Про це повідомляє видання platfor.ma .

В рамках експерименту по всьому світу було опитано 30 тис. осіб, а ще 30 сімей попросили тиждень не слухати музики вдома, а наступного тижня - вмикати постійно і голосніше.

"Правильно провести подібний експеримент в університеті чи лабораторії було б дуже складно. Тому я захоплений тим, що нам вдалося влаштувати це дослідження вдома", - каже вчений.

Виявилося, що спільне прослуховування композицій позитивно впливає на безліч показників. Так, за "музичний" тиждень люди проводили на три години більше часу зі своїми дітьми. Окрім того, настрій у добровольців був на 16% кращий, сміялися вони на 15% частіше. Кількість проявів любові зросла на 14%, діти допомагали на 19% частіше, а їжа здавалася на 58% смачніше.

РЕКЛАМА

"Для всього цього є нейрохімічні обґрунтування. Спільне прослуховування музики впливає на продукування гормонів окситоцину і серотоніну", - пояснив Левітін.

Окрім того, частота сексу під звуковий акомпанемент зросла на 67% - з 1,5 рази на тиждень до 2,5. А регулярність фраз "я люблю тебе" в сім'ї зросла на 18%.

Хто ми такі: Про нас та Контакти. Як ми пишемо новини та наші принципи: Редакційний кодекс. Ми старались, якщо вам сподобалось – задонатьте.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, напишіть нам.