Новини 2018-11-15T10:08:11+02:00
Українські Новини
Україна дозволила трансляцію російських каналів, що заперечують Голодомор і знайшли в Україні в'язниці ЦРУ

Україна дозволила трансляцію російських каналів, що заперечують Голодомор і знайшли в Україні в'язниці ЦРУ

"РТР-планета" знову вийде в український ефір

Зі слів голови Нацради з телебачення Володимира Манжосова, до цих каналів немає жодних претензій.

Національна рада з питань телебачення й радіомовлення дозволила трансляцію на території України російських телеканалів "РТР-планета", ТVСІ (міжнародний канал "ТВ-Центр") та ізраїльського каналу "Теледев'ять".

Відповідно до повідомлення прес-служби, учора, 21 квітня Нацрада на своєму засіданні прийняла рішення щодо доповнення переліку програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення, а ретрансляція їх не обмежується на території України.

"У наших служб немає жодних зауважень щодо адаптованості програм і передач цих телеканалів до українського законодавства", - сказав голова Нацради Володимир Манжосов.

Телеканал РТР-планета належить до "Всероссийской государственной телевизионной и радиовещательной компании". Раніше Нацрада вимагала від РТР спростувати неправдиву інформацію про Україну, що пролунала в ефірі телеканалу. Зокрема, телеканал поширював інформацію про існування в Київській області приміщень для утримання в'язнів ЦРУ й участі українських громадян у російсько-грузинському конфлікті.

Також Нацрада вимагала спростування інформації, що пролунала у фільмі "Голод - 33. Невивчені уроки історії".

Телеканал "ТВ-Центр" контролюється мером Москви Юрієм Лужковим, який поки що ще перебуває в статусі персони нон-ґрата в Україні.

Архів
Новини

ok