ONLINE
Круглый стол: "Выбор-2019: президентские и парламентские выборы"

Круглый стол: "Выбор-2019: президентские и парламентские выборы"

Політика 2019-02-15T10:32:06+02:00
Українські Новини
Сім’я Патаркацішвілі вимагає повернути їй контроль над "Імеді"

Сім’я Патаркацішвілі вимагає повернути їй контроль над "Імеді"

Телеканал
Телеканал "Імеді" випустив у ефір сюжет про "російське вторгнення".

Сім’я Бадрі Патаркацішвілі шокована вигаданим сюжетом про російське вторгнення й убивство Саакашвілі.

Сім’я Бадрі Патаркацішвілі, засновника телеканалу "Імеді",засудила вигаданий сюжет про "російське вторгнення", показаний у Грузії ввечері 13 березня. Про це сказано в заяві сім’ї  підприємця.

На думку родичів Патаркацішвілі, поява такої програми свідчить про "моральну й фінансову деградацію каналу".

"Ми вважаємо, що цей провокаційний експеримент, вчинений відносно суспільства, є ще одним яскравим підтвердженням того, що канал перетворився в інструмент прямої пропаганди й залякування в руках влади", - сказано в заяві.

При цьому родина засновника телеканалу підкреслила, що має достатню кількість ресурсів, "необхідних для відновлення "Імеді".

Зараз сім’я Патаркацішвілі намагається відстояти в судах право управляти майном покійного підприємця, у тому числі й телеканалом "Імеді". Після смерті мільярдера права на телеканал пред'явив зведений брат Патаркацішвілі, Джозеф Кей. Він володіє 10 відсотками акцій "Імеді", а 90 відсотків належать грузинсько-арабській компанії RAK Georgia Holding.

Родичі Патаркацішвілі обвинувачують Кея в шахрайстві, а сам зведений брат бізнесмена категорично спростовує ці заяви.

Як повідомляли Ukranews, 13 березня "Імеді" випустив у ефір вигаданий  сюжет, який був сценарієм можливих подій у країні, при якому російські війська вторгаються в Грузію й гине грузинський Президент Михайло Саакашвілі.

Репортаж викликав паніку серед жителів Грузії.

Після цього Саакашвілі спростував чутки про свою смерть і заявив, що не бачить реальної небезпеки російського вторгнення на територію країни. У свою чергу лідер опозиції Ніно Бурджанадзе обвинуватила його в причетності до скандального сюжету й вимагала позбавити телеканал ліцензії.

Архів
Новини

ok