Політика 2019-04-15T11:01:04+03:00
Українські Новини
Березовський відповів у суді Лондона в справі про наклеп на нього на каналі "Росія"

Березовський відповів у суді Лондона в справі про наклеп на нього на каналі "Росія"

Борис Березовський.
Борис Березовський.

Бізнесмен назвав програму, що вийшла у квітні 2007 року, "єзуїтською". У ній Березовського звинуватили в підробці запису про загрозу його вбивства.

Підприємець Борис Березовський відповів на питання в рамках розгляду у Високому суді Лондона його позову до ВДТРК. Зокрема, він розповів, що його дружина "буквально плакала", коли дивилася передачу, у якій розповідалося, що нібито він сфальсифікував інформацію, яка дала йому змогу отримати політичний притулок у Великій Британії, повідомляє РІА “Новости”.

"Ця програма відрізнялася особливим єзуїтством. Від початку до кінця вона була скомпонована в дуже професійному єзуїтському стилі", - сказав Березовський, відповідаючи на питання свого адвоката.

Йдеться про сюжет програми "Вісті тижня" телеканалу "Росія", який було показано 1 квітня 2007 року і ретрансльовано каналом "РТР-Планета". У сюжеті людина на ім’я “Петро” розповіла про те, що аудіозапис про підготовку вбивства Березовського було фальсифіковано, а саме вона зіграла вирішальну роль у наданні підприємцеві політичного притулку. Крім того, "Петро" припустив, що Олександр Литвиненко був убитий саме тому, що він знав, як фабрикувався цей запис.

Березовський назвав відповідачами за позовом ВДТРК - державний холдинг мовлення, до якого входять канали "Росія" і "РТР-Планета", а також громадянина Казахстану Володимира Терлюка. Березовський вважає Терлюка "Петром", який оголосив у сюжеті інформацію, що ганьбить підприємця.


Архів
Новини

ok