• Новини
  • Наука
  • Активне споживання солі вбиває кожного десятого жителя Землі
2205

Активне споживання солі вбиває кожного десятого жителя Землі

Всесвітня організація охорони здоров'я не радить дорослим людям споживати більше 2 грамів натрію (солі) в день. А нове дослідження Університету Тафтса показує: перевищення даного ліміту стоїть за кожною десятою смертю від серцево-судинних хвороб у світі щорічно, пише профільне видання Medical News Today

Натрій можна знайти в більшості продуктів - в харчовій солі, молоці, буряках і навіть селері. Його також додають у великих кількостях в оброблені продукти, в тому числі, в м'ясо і хліб. Надлишок натрію підвищує тиск, а це загрожує інсультами та хворобами серця. Однак мало хто до цього часу підраховував, який збиток здоров'ю світового населення завдає надмірне споживання натрію. Між тим, у всьому світі воно забирає до 1,65 мільйона життів від хвороб судин і серця. 

Фахівці проаналізували дані 205 інших досліджень, які торкнулися приблизно 75% населення Землі. Вчених цікавило, як споживання натрію відрізняється залежно від статі, віку та країни. Потім в розрахунок взяли зв'язок натрію і тиску, високого тиску і серцево-судинних захворювань. Отже, за даними 2010 року, у всьому світі споживали в середньому по 3,95 грама в день (майже в два рази більше норми). При цьому жителі всіх країн перевищували ліміт. Наприклад, в тропічній Африці споживали 2,18 грама, в США - 3,6 грама, а в Центральній Азії - 5,51 грама. Найчастіше смерті від хвороб серця, викликаних любов'ю до солі, відбувалися в бідних станах і країнах із середнім доходом. Зі слів вчених, реальна картина може бути ще страшніше, адже рівень натрію оцінювався за сечею. А це не найточніший тест.

Хто ми такі: Про нас та Контакти. Як ми пишемо новини та наші принципи: Редакційний кодекс. Ми старались, якщо вам сподобалось – задонатьте.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, напишіть нам.