Політика 2022-09-15T13:10:18+03:00
Українські Новини
У Венесуелі припинено трансляцію шести опозиційних телеканалів

У Венесуелі припинено трансляцію шести опозиційних телеканалів

ДОПОМОГТИ УКРАЇНСЬКИМ НОВИНАМ
СМИ, Журналистика, Телевидение, Венесуэла, Чавес
Уго Чавес хоче побільше транслюватиметься з телеканалів.
Уго Чавес хоче побільше транслюватиметься з телеканалів.

Супротивники режиму Уго Чавеса вважають, що він таким чином має намір захопити контроль над усіма ЗМІ напередодні парламентських виборів у вересні 2010 року.

У Венесуелі припинена трансляція передач шести опозиційних каналів за порушення закону про поширення урядових матеріалів. Серед них - канал RCTV International, в програмах якого не раз звучала критика на адресу президента країни Уго Чавеса. 

24 січня венесуельська влада випустила припис керівництву каналу випустити в ефір урядове повідомлення, у відповідь на що було отримано відмову. Один з керівників RCTV заявив агентству AFP, що компанія не отримувала ніяких попереджень, перш ніж мовлення було припинено. 

У 2007 році RCTV був змушений припинити загальнодоступне мовлення і перейти в кабельні мережі, після того як уряд відмовився продовжити ліцензію телеканалу на ефірну частоту. 

Минулого тижня влада визнала канал, який класифікувався раніше як міжнародний, внутрішнім. Це дало змогу уряду поширити на нього обов'язкову для всіх таких телестанцій вимогу передавати звернення Президента і урядові повідомлення. 

Від венесуельських провайдерів кабельного телебачення потрібно відключати канали, які не виконують це розпорядження. 

Представники опозиції звинувачують Чавеса в спробі захопити контроль над усіма засобами масової інформації в країні напередодні парламентських виборів, які заплановані на вересень 2010 року. 


Новини

ok