Політика 2021-09-15T12:49:18+03:00
Українські Новини
Гендиректора The New York Times Company допитали у справі про секс-скандал з ведучим "Бі-бі-сі"

Гендиректора The New York Times Company допитали у справі про секс-скандал з ведучим "Бі-бі-сі"

СМИ, Допрос, The New York Times, Педофилия, Би-Би-Си
Томпсона повинні були допитати про те, що саме він довідався про можливу участь Севіла в домаганнях до неповнолітніх.
Томпсона повинні були допитати про те, що саме він довідався про можливу участь Севіла в домаганнях до неповнолітніх.

Томпсона повинні були допитати про те, що саме і коли він дізнався про можливу участь Севіла в домаганнях до неповнолітніх.

Генерального директора The New York Times Company Марка Томпсона допитали 23 листопада у справі про секс-скандал із покійним ведучим "Бі-бі-сі" Джиммі Севілом.

Як повідомляє The Guardian, Томпсона повинні були допитати про те, що саме і коли він дізнався про можливу участь Севіла в домаганнях до неповнолітніх.

Крім того, Марк Томпсон повинен був розповісти, чому юридична служба "Бі-бі-сі" відправила за його згодою лист в газету The Sunday Times. У листі юристи "Бі-бі-сі" заперечували, що Томпосн мав якесь відношення до заборони сюжету в програмі Newsnight про Севіла, і погрожували газеті судом у разі, якщо та звинуватить Томпсона у втручанні в редакційну політику. Лист було надіслано за тиждень до відставки Томпсона.

Зазначимо, що раніше Томпсон заперечував свою причетність до історії із сюжетом про Севіля в Newsnight, який не був допущений до ефіру, а також заявляв, що дізнався про секс-скандал із Джиммі Севілем вже після того, як залишив посаду голови "Бі-бі-сі".

Тим часом, як пише The New York Times, звістка про те, що Томпсон дав згоду на відправку листа до The Sunday Times ще до своєї відставки, ставить його слова під сумнів.

Нагадаємо, скандал навколо Джиммі Севіла, ведучого програм Верх Pops і
Jim'll Fix It, розгорівся у вересні 2012 року, коли кілька британських газет опублікували зізнання жінок, які розповіли про домагання з боку телевізійника, яких вони зазнавали в 60-х і 70-х роках. Пізніше стало відомо, що в ефір програми Newsnight в грудні 2011 року так і не вийшов сюжет-розслідування про Севіла, який помер у жовтні того ж року. Однак "Бі-бі-сі" спростувала всі звинувачення у цензурному втручанні керівництва.

Новини

ok