Політика 2021-09-15T13:48:28+03:00
Українські Новини
ЗМІ, які співпрацювали з WikiLeaks, засудили публікацію невідредагованих секретних документів

ЗМІ, які співпрацювали з WikiLeaks, засудили публікацію невідредагованих секретних документів

СМИ, Утечка информации, Документы, Wikileaks, Ассанж
Засновник WikiLeaks Джуліан Ассанж.
Засновник WikiLeaks Джуліан Ассанж.

Колишні домовленості з WikiLeaks передбачали публікацію таких матеріалів після ретельної редактури.

Відомі світові видання The New York Times, The Gardian, El Pais та Der Spiegel виступили з осудом команди сайту WikiLeaks через те, що ті оприлюднили в мережі 250 тисяч невідредагованих секретних документів.

Як зазначається в заяві цих ЗМІ, колишні домовленості з WikiLeaks передбачали публікацію таких матеріалів після ретельної редактури.

Нагадаємо, раніше ці чотири газети співпрацювали із сайтом - публікували наявні в дітища Джуліана Ассанжа 2 мільйони американських дипломатичних депеш.

Як повідомлялося раніше, 1 вересня Wikileaks звинуватив у несанкціонованому витоку секретних матеріалів британську газету Guardian, яка також публікувала раніше секретні матеріали, що опинилися в руках команди сайту. Зі слів представників Wikileaks, саме з вини Guardian у відкритий доступ потрапило понад 250 тис. невідредагованих дипломатичних телеграм, у зв'язку із чим портал почав досудове розслідування.

Вчора, 2 вересня, повідомлялося, що сайт Wikileaks опублікував в інтернеті незашифрований архів американських депеш, які раніше було передано через дипломатичні канали. Зі слів співробітників ресурсу, мова йде про невідредаговані тексти, в яких можуть залишитися імена інформаторів.

Новини

ok