Дієта з низьким вмістом жирів може підвищити ризик ранньої смерті майже на 25%
Дієта з низьким вмістом жирів може підвищити ризик ранньої смерті майже на чверть, як з'ясували у великому дослідженні вчені з Лансельта. Про це повідомляє The Telegraph.
У дослідженні взяли участь 135 тисяч дорослих людей. Результати показали, що ті, хто скорочував кількість жирів у своєму раціоні, мали набагато більш короткі життя, ніж ті, хто не обмежував себе в прийомі масла, сиру та м'яса.
Вчені заявили, що дослідження показало, що рекомендації скоротити кількість жирів у раціоні, які дають лікарі, не принесуть користі для здоров'я.
Люди, які зменшували кількість жирів у раціоні, переважно вживали хліб, макаронні вироби і рис, але упускали з уваги життєво важливі поживні речовини. Учасники дослідження, які вживали більше всього вуглеводів, зіткнулися з 28-процентним ризиком ранньої смерті.
Національна служба охорони здоров'я Англії попереджає про те, що вживання великої кількості насичених жирів може підвищити ризик серцевих захворювань.
Але останні дослідження, представлені в Європейському суспільстві кардіологічного конгресу, виявили, що люди з низьким споживанням насичених жирів підвищують свої шанси на ранню смерть на 13 відсотків у порівнянні з тими, хто добре харчується.
А вживання всіх необхідних жирів зменшує шанс ранньої смерті на 23 відсотки.
Дослідник доктор Ендрю Менте з Університету МакМастера сказав: "Наші дані свідчать про те, що дієти із низьким вмістом жирів збільшують ризики серцево-судинних захворювань".
Він вважає, що не можна перевантажувати себе жирами, але і не споживати їх зовсім не можна. Необхідно тримати збалансовану дієту.
Як повідомляли Українські Новини, пил в будинку може викликати зайву вагу.
Чашка кави з ранку подовжує життя на 9 хвилин кожен день.