Жінки наздогнали чоловіків в алкоголізмі
Жінки майже зрівнялися з чоловіками за кількістю вживаного алкоголю. Це з'ясувала група вчених з Австралії і США, яка опублікувала статтю в журналі British Medical Journal.
Вчені проаналізували результати 68 з кількох сотень міжнародних досліджень, опублікованих з 1980 по 2014 рік. У всіх роботах визначалося кількість вживаного чоловіками і жінками алкоголю в регіональних або національних масштабах (у Північній Америці, Європі та Океанії). Дані збиралися з 1948 року, а загальний розмір вибірки склав чотири мільйони чоловік. Всі учасники дослідження були розділені на групи за віком.
Виявилося, що розрив між статями по кожному з трьох показників поступово скорочувався. Так, чоловіки, які народилися між 1891 і 1910 роками, випивали в два рази частіше, ніж жінки з тієї ж вікової групи. Однак ті, хто народився в 1991-2000 роки, майже зрівнялись по розглянутим показникам.
Вчені вважають, що їх результати допоможуть розробити нові програми профілактики і лікування алкогольної залежності.
Як повідомлялося раніше, парламент Іраку ввів заборону на продаж, імпорт та виробництво алкоголю.