Вчені: горіхи знижують вірогідність смерті від будь-яких причин на 20%
Люди, які регулярно вживали в їжу горіхи, на 29% рідше вмирали від хвороб серця і на 11% рідше - від онкологічних захворювань.
Британські вчені з'ясували, що вживання в їжу горіхів знижує ймовірність смерті від будь-яких причин на 20 %. Про це пише New England Journal of Medicine.
До такого висновку вони дійшли, провівши дослідження на підставі даних, узятих у 76 464 жінок і 42 498 чоловіків з 1986 по 2010 рік.
Зокрема, вдалося встановити, що люди, які регулярно вживали в їжу горіхи, на 29 % рідше вмирали від хвороб серця і на 11 % рідше - від онкологічних захворювань.
Усереднивши показники, дослідники вирахували, що регулярне вживання в їжу горіхів знижує ймовірність смерті від будь-яких причин приблизно на 20 %.
Як повідомляли Ukranews, у квітні китайські та американські вчені отримали нові свідоцтва того, що компонент яєчного білка допомагає боротися з високим кров'яним тиском.