Азія 2019-01-15T05:13:24+02:00
Українські Новини
В Азербайджані заблокували сайти п'яти опозиційно налаштованих ЗМІ

В Азербайджані заблокували сайти п'яти опозиційно налаштованих ЗМІ

Суд у Баку заблокував сайти п'яти ЗМІ. Зокрема серед заблокованих "Радіо Свобода", газета "Азадлиг", а також інтернет-канали "Мейдан ТВ", "Туран ТВ" і "Азербайджан Саат".

Як повідомляє BBC, ці сайти зможуть продовжувати діяльність під новими доменними іменами, рішення суду стосується лише старих адрес.

Судове рішення ухвалили на основі звернення міністерства транспорту, зв'язку та високих технологій. У це відомство раніше звернулася генпрокуратура країни: сайти звинувачують у спробах організувати масові заворушення, а також у "деструктивних діях, які спрямовані на порушення суспільної стабільності".

Крім того, влада звинуватила ці сайти у підтримці радикальних релігійних груп і розміщенні забороненої інформації, а також "у підриві інтересів держави і суспільства, які перебувають під охороною закону".

ЗМІ, чиї сайти заборонили, відкидають ці звинувачення

Це вже не перший випадок блокування сайтів у країні. В останні роки в Азербайджані кількох критично налаштованих журналістів заарештовували і ув'язнювали.

Зазначається, що влада Азербайджану почала вживати заходів щодо сайту азербайджанської служби "Радіо Свобода" після публікації журналістського розслідування фінансових операцій, які можуть мати стосунок до сім'ї президента Азербайджану Ільхама Алієва і його близького кола.

Нагадаємо, в новому рейтингу свободи слова "Репортерів без кордонів" Україна посіла 102 місце з 180 після таких країн як Монголія, Сьєрра-Леоне, Кенія, Мадагаскар, Киргизія.

Більше новин про: СМИ Азербайджан Блокировка

Архів
Новини

ok