Політика 2019-09-22T16:13:21+03:00
Українські Новини
Канал RT запевняє, що Хілларі Клінтон фінансують євреї-ілюмінати (відео)

Канал RT запевняє, що Хілларі Клінтон фінансують євреї-ілюмінати (відео)

Журналісти назвали заяви, які пролунали в програмі RT, "вигадливою антисемітською теорією змови".

Американський підрозділ російського каналу Russia Today випустив сюжет, у якому сказано про замішання ілюмінатів у передвиборній кампанії Хілларі Клінтон. Про це повідомляє видання Meduza .

Ведуча програми The Resident Лорі Харфеніст розповіла в ефірі, що Хілларі Клінтон робить послуги стартап Groundwork, фінансованій Еріком Шмидтом, головою ради директорів Alphabet. Харфеніст звернула увагу на логотип Groundwork, на якому зображений трикутник і крапка - зовсім як на символі ілюмінатів.

Google/Hillary link has actual Illuminati logo [VIDEO] https://t.co/Zd4qSyi1hm @TheResident pic.twitter.com/KoJCdFwawc

— RT America (@RT_America) 14 октября 2015

Ведуча додала, що в компанії Timshel, яка володіє Groundwork, назва походить від фрази "Ти можеш" на івриті. "У них не тільки логотип ілюмінатів - їм ще й платять люди, що говорять на івриті!" - підсумувала Харфеніст.

Видання Tablet назвало заяви, що пролунали в програмі RT, "вигадливою антисемітською теорією змови". Через кілька годин після того, як на сюжет звернули увагу журналісти, він був вилучений з офіційного каналу RT America. Але на YouTube залишилися копії.


Архів
Новини

ok