• Новини
  • Наука
  • Вчені: цукор і жир в шоколаді зводять нанівець його корисні властивості
2440

Вчені: цукор і жир в шоколаді зводять нанівець його корисні властивості

Було доведено, що шоколад все-таки корисний для серця і судин серед обмежених груп населення.
Було доведено, що шоколад все-таки корисний для серця і судин серед обмежених груп населення.

Дослідники з Великої Британії з'ясували, що хоча шоколад і корисний для здоров'я серця і судин, але цукор і жир у складі шоколадних плиток зводять нанівець його корисні властивості.

Як повідомляє British Medical Journal, раніше було доведено, що шоколад все-таки корисний для серця і судин серед обмежених груп населення - вагітних жінок, дітей або літніх людей. Але вчені не змогли зробити загальні висновки про вплив шоколаду на роботу серцево-судинної системи через побічні ефекти шоколадних плиток та інших кондитерських виробів - ожиріння та діабету.

Щороку, за даними ВООЗ, серцеві напади та інші хвороби серця забирають життя 17 мільйонів людей. Раніше вважалося, що регулярне вживання невеликої кількості шоколаду покращує стан серцево-судинної системи і дає змогу знизити ризик інфаркту.

Вчені під керівництвом Оскара Франко з Кембріджського університету Британії проаналізували сім наукових робіт, присвячених впливу шоколаду на стан серцево-судинної системи. Дослідники розбилися на пари і незалежно один від одного зіставили результати досліджуваних робіт. Загальна кількість учасників усіх семи досліджень становила 114 тисяч осіб, до яких потрапили жителі США, Німеччини, Нідерландів, Швеції та Японії. Серед них були як здорові, так і люди, що страждають діабетом, захворюваннями нирок та іншими хворобами.

Як з'ясувалося, п'ять з семи робіт свідчать про те, що вживання шоколаду знижує ризик серцево-судинних захворювань. Так, поїдання великих кількостей шоколаду може на 37% зменшити ризик серцево-судинних захворювань, і на 29% - отримати інсульт. З іншого боку, жодна група учених не виявила взаємозв'язку між шоколадом і серцевою недостатністю.

Також раніше вчені заявляли, що всього лише 40 грам темного шоколаду на день достатньо для людини, щоб врятувати себе від стресу.

Хто ми такі: Про нас та Контакти. Як ми пишемо новини та наші принципи: Редакційний кодекс. Ми старались, якщо вам сподобалось – задонатьте.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, напишіть нам.