На місяць потрібно з'їдати три плитки шоколаду, - вчені
Вчені виявили, що вживання в їжу трьох плиток шоколаду на місяць зменшує ризик серцевої недостатності на 13%, повідомляє The Daily Mail.
Природні сполуки в шоколаді, що звуться флавоноїдами, підвищують здоров'я судин. При цьому чорний шоколад, який має більше флавоноїдів і менше цукру, є найбільш здоровим.
Вчені закликали до помірності, оскільки цукор і жир означають, що ті, хто щодня їдять шоколад, навпаки збільшують ризик серцевих хвороб на 17%.
Також шоколад пов'язаний зі зниженням запалення і підвищенням "хорошого" холестерину.
Крім того, флавоноїди, які містяться в шоколаді, можуть збільшувати оксид азоту, який розширює кровоносні судини і підвищує кровообіг.
"Якщо ви любите солодке, зробіть його невеликою профілактикою і перейдіть на чорний шоколад із високим вмістом какао", - радить вчені.
Як повідомляли Українські Новини, вчені назвали причину високої смертності від хвороб серця в Україні.
У МОЗ заявили, що в Україні 67% смертей походить від серцево-судинних захворювань.