Вчені розповіли, скільки потрібно їсти овочів та фруктів для продовження життя

Чим більше людина їсть фруктів та овочів, тим краще.

Вчені вважають, що вживання в добу 10 порцій овочів і фруктів може продовжити життя. Про це повідомляє "Російська служба Бі-Бі-Сі".

Одна порція - це 80 грам. Приблизно стільки важить невеликий банан, груша або три чайних ложки з гіркою шпинату або гороху. Навіть невелика кількість фруктів і овочів корисно для здоров'я. Але чим більше людина їх їсть, тим краще.

200 грамів овочів і фруктів в день знижують:

ризик померти від серцево-судинних захворювань - на 13%,

РЕКЛАМА

ризик розвитку раку - на 4%,

ризик передчасної смерті - на 15%.

800 грамів овочів і фруктів знижують:

ризик померти від серцево-судинних захворювань - на 28%,

РЕКЛАМА

ризик розвитку раку - на 13%,

ризик передчасної смерті - на 31%.

Експерти прийшли до таких висновків на основі даних 95 різних досліджень, в яких були вивчені звички в їжі 22 мільйонів чоловік. Висновки були опубліковані в журналі International Journal of Epidemiology.

Вчені також виділили овочі і фрукти, які є ефективнішими в зменшенні ризику появи і розвитку деяких захворювань. Так, у випадку раку - це зелені та жовті овочі, наприклад, шпинат і перець, а також хрестоцвіті рослини начебто цвітної капусти.

РЕКЛАМА

Ризик розвитку хвороб серцево-судинної системи знижують яблука, груші, цитрусові, салати і хрестоцвіті овочі.

Крім того, фрукти і овочі знижують рівень холестерину, допомагають знизити кров'яний тиск та зробити більш здоровими кровоносну і імунну системи.

Всесвітня організація охорони здоров'я радить їсти п'ять порцій овочів і фруктів в день (близько 400 грам). Сюди входять майже всі види фруктів і овочів, включаючи заморожені. При цьому лікарі кажуть, що лише деякі можуть дозволити собі виконувати поради ВООЗ.

Як повідомляли Українські Новини, працювати більше 39 годин на тиждень шкідливо для фізичного і психічного здоров'я.

РЕКЛАМА

Вчені придумали спосіб точно діагностувати грип без допомоги лікаря.

ГОЛОВНЕ