Вчені з'ясували, як впливає шоколад на роботу мозку

Про вплив шоколаду на когнітивну сферу і поведінку відомо мало.

Вчені з Університету Південної Австралії з'ясували, що люди, які їли шоколад мінімум раз на тиждень (або більше), краще виконували різні когнітивні завдання порівняно з тими, хто рідше споживав цей продукт, пише rg.ru.

На думку дослідників, можливо, це пов'язано з дією флавоноїдів, виду антиоксидантів, які також містяться в чаї, вині, фруктах і овочах.

Фахівці відстежували показники здоров'я близько тисячі добровольців протягом 30 років. Зокрема, їх цікавили когнітивні функції учасників - пам'ять, здатність до концентрації і міркування, процес обробки інформації.

Зі слів вчених, флавоноли з какао і шоколаду вже давно пов'язують з поліпшенням показників здоров'я, зокрема, з користю для серцево-судинної системи. Однак про вплив шоколаду на когнітивну сферу і поведінку відомо мало.

РЕКЛАМА

При цьому автори дослідження додають, що споживання шоколаду має йти поряд зі збалансованим раціоном, при якому слід враховувати індивідуальну енергетичну потребу кожної людини.

Нагадаємо, вчені заявили, що щоденне вживання шоколаду істотно знижує ризик смерті від інсульту і серцевого нападу.

ГОЛОВНЕ