ЗМІ: Бойко не зміг документально підтвердити прозорість купівлі своєї нафтової вежі

ЗМІ: Бойко не зміг документально підтвердити прозорість купівлі своєї нафтової вежі

Бойко поки не підтвердив, що вежу було куплено прозоро.
2012-03-19 11:05:00

Міністр палива та енергетики Юрій Бойко, незважаючи на обіцянку, так і не оприлюднив документи, які свідчать про прозорість купівлі за 400 млн доларів бурової установки West Juno, більше відомої як "вежа Бойка". Як повідомляє Zn.ua з посиланням на свої джерела, документів, на які посилався міністр, не існує.

Нагадаємо, що ще 20 січня в ефірі телеканалу "Інтер" Бойко, коментуючи купівлю бурової установки West Juno ("Петро Годованець"), пообіцяв надати документи, які пояснюють, чому за неї було сплачено 400 млн доларів за ринкової ціни 250 млн.

Голова Міненерго повідомив, що різниця в 150 млн доларів (між ринковою ціною і ціною купівлі) не відповідає дійсності, тому що, принаймні, 15 млн доларів з них було заплачено за прохід бурової установки через Босфор.

На питання журналістки про долю інших 135 млн доларів, Бойко заявив, що американська компанія Halliburton уже дала висновок про те, що вся купівля бурової установки була проведена чисто і прозоро, і вже наступного дня після ефіру він готовий надати весь звіт.

"У нас відповідальний за закупівлю і обслуговування вежі - американська компанія Halliburton. Лідер світовий за сервісом. І звіт, який я вам надам, - там розписано, за що вони платять. Тому я попрошу колег з Halliburton надати вам цей звіт буквально завтра", заявив міністр.

Джерела Zn.ua затверджують, що 15 млн доларів за прохід Босфору були заплачені понад тих 400 млн, які коштувала бурова установка. Таким чином, видатки з транспортування, страхування, складання-розбірки вежі лягали на покупця - "Чорноморнафтогаз".

Подібна ситуація склалася й з Halliburton. Відразу кілька джерел повідомили Zn.ua, що звіту, про яке говорив Юрій Бойко, не існує.

Разом з цим, прес-служби Міненерго й НАК "Нафтогаз України" відмовилися коментувати заяву свого керівника.

Нагадаємо, раніше видання подало в суд на Бойка, який назвав журналістське розслідування "Вежа для Бойка" "заказухою".


Джерела: ZN.UA
Новини там, де тобі зручно: facebook, twitter, одноклассники, вконтакте.

Коментарі

Щоб залишити коментар, скористайтеся своєю реєстрацією в соціальних мережах.

 
Loading...